English version
Русская версия

Въпроси

Какво е CASHTERMINAL?
CASHTERMINAL е нова иновационна технология за погасяване на задължения от всякакъв вид комунални и други услуги на доставчиците.
Какви услуги мога да заплащам чрез CASHTERMINAL?
Системата на CASHTERMINAL Ви позволява да направите плащания към всички по-голями доставчици на услуги. Чрез нашата система можете да заплатите сметките си за телефон, ток, вода, интернет, кабелна телевизия и много други.
Трябва ли да имам предварителна регистрация в системата?
Не е необходима предварителна регистрация в системата, достатъчно е само да предоставите своята информация за плащане, например номер на мобилен телефон, абонатен номер, потребителско име и други. Задължително трябва да се идентифицирате с Вашето ЕГН или Булстат, за да получите информация за задълженията по Вашата сметка.
Плаща ли клиента такса за ползването на услугата?
Не, при заплащане на сметки през CASHTERMINAL клиента не заплаща допълнителни такси.
Колко време след внасянето на сумата задълженията ми ще са погасени?
Веднага след внасянето на сумата системата отчита погасяване на съответните задължения към доставчика на услугата.
Къде мога да платя сметки чрез CASHTERMINAL?
Терминалните устройства на CASHTERMINAL можете да намерите на различни обществени места като супермаркети, болници, университети и други. Точните места можете да видите в „Места за плащане“ на нашата страницата.
Каква лична информация трябва да предоставя в системата?
Всеки желаещ да погаси своята сметка трябва да се идентифицира в системата чрез своето ЕГН.
Има ли ограничение за погасяване на услуги?
Не, чрез системата CASHTERMINAL можете да погасите неограничен брой задължения.
Мога ли да си направя регистрация в системата, за да погасявам услуги по бързо и лесно?
Системата на този етап не позволява регистрация. Тази услуга в момента се разработва и ще бъде достъпна в най-скоро време за всички потребители.
Какъв вид плащане приема CASHTERMINAL?
Устройствата на CASHTERMINAL приемат само плащане в брой (български банкноти и монети) с цел улеснение на потребителите. Системата приема банкноти от 2, 5, 10, 20 и 50 лв. и монети от 1,2,5,10,20,50 1 лв
Мога ли да плащам сметки чрез системата извън работно време?
Да, системата функционира 24 часа, през цялата година, без оглед на празници и почивни дни.
Мога ли да плащам сметки чрез системата през почивните дни?
Да, системата функционира всеки ден по 24 часа в денонощието.
Как да съм сигурен, че устройството ще погаси сметката ми?
Екипа на CASHTERMINAL се състои от висококвалифицирани специалисти в областа на икономиката и информационните технологии. 24 часа в денонощието има оператори, които следят състоянието на системата, както и свързаността с доставчиците, за да ограничи възможността за грешка до минимум. В случай, че има проблем с терминал или доставчик, клиентите няма да имат възможност да внесат парите си в терминала, а на дисплея на терминала ще има съобщение за временното прекъсване на терминала.
Мога ли да сменя езика на устройството?
Опцията за смяна на езика е достъпна на началния екран. Има възможност да се избират руски и български език.
Какво ще стане ако съм сложил пари в устройството и тока или свързаността прекъсне?
Всяко устройство на CASHTERMINAL е снабдено със собствено резервно захранване гарантиращо му безпроблемно продължаване на работния процес при прекъсване на тока. Връзката на терминалите с централата и доставчиците също е двойно подсигурена чрез наземна и безжична интернет връзка.
Искам да рекламирам на рекламните полета. Как да го направя?
Всеки има възможност да рекламира своя продукт или услуга чрез системата CASHTERMINAL. За повече информация е нужно да се свържете с нашата централа на телефон +359/29876343 или директно с отдел реклама - adv@cashterminal.eu & +359879011717.
Как мога да се свържа с Вас?
В менюто "КОНТАКТИ" на този сайт можете да намерите информацията за това как да се свържете с Нас.
Марката CASHTERMINAL запазена ли е?
Да, марката CASHTERMINAL е запазена и никой няма право да я използва или разпространява без наше съгласие.
Как да започна плащане?
Плащането се започва чрез натискане на бутон "НАЧАЛО" и даване на съгласие с "ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ".
Мога ли да продължа ако не приема общите условия?
Не! Всеки потребител трябва предварително да даде съгласието си с общите условия ако желае да използва услугите на нашата система.
Защо терминала не връща ресто?
Връщането на ресто от подобен тип автомати би оскъпило до такава степен стойността на инвестицията, че би направило икономически неизгодна тяхната употреба. Затова всички подобни автомати по света не връщат ресто на клиентите си. Нашите терминали не задържат Вашите пари. Всяка надвнесена стотинка остава по Ваша сметка и отива при доставчика на услугата, която сте заплатили. Така Вие внасяте предварително част от сумата, с която ще погасите бъдещите си задължения.
Какво да правя ако терминала не приема банкнотите?
Понякога терминала не приема дадени банкноти. Причина за това може да бъде фалшива банкнота или банкнота в много лошо състояние. Ако това се случи с Вас по време на ползване на терминала, може да опитате да поставите банкнотата още няколко пъти или да използвате друга. Понякога банкнотите не се приемат от терминалите заради петно по банкнотата, размит цвят, намачкани краища, закъсани части и други.
Къде се поставят парите?
Парите се поставят в банкнотоприемника, който можете да различите по мигащата червена или зелена светлина в централната част на терминала.
Монетите се поставят в монетоприемника.
Какво да правя ако не мога да завърша плащането?
При проблем с извършване на плащането, моля, свържете се с нашите оператори на телефон 0700 19 777.
Какво става с рестото?
Терминалът приема монети и е възможно да платите сумата точно.
Рестото, което остава при плащането се приспада автоматично от Вашата сметка за следващия месец към съответния доставчик.
Какво става ако не мога да платя цялата сума?
Парите, които сте внесли по сметката си чрез нашия терминал ще погасят частично задълженията Ви. Частичното плащане не дава гаранции, че услугата, която използвате ще бъде активирана отново ако тя е била преустановена. Пример: Имате сметка 20 лева за мобилния Ви телефон и изходящите обаждания са ограничени. При плащане на 5 лева през нашите терминали, изходящите ви обаждания най-вероятно няма да бъдат активирани отново.
Медийни партньори